вторник, 31 марта 2015 г.


       Харидорга кандай муомала килинишининг оддий қоидалари бор. Лекин, бизнес юритиб, бу қоидаларни билмаслик  қўпол қилиб айтганда " бизнесни ўлимга" олиб келади. 
  "Ака, биза транспортникмиз, молларни етказиб берамиз айтган жойизгача, заказлар бўп қоса айтарсиз" деб қўл телефонини ўчириб қўядиган йигитчалар бор. Майли яхши, ишлаймиз. Лекин олдин исмингни айт, кайси ширкатданлигингни гапир. Нима учун айнан сенинг ширкатинг билан ишласак бизга фойда булишини исботла! 
   Фикрича бу холат ишчиларни тажрибаси йуклигидан ва уни оширишга эътиборсизликдан келиб чикади. Корхона эгаларини уз ходимларига тренинг ўтказиш кераклигини тушунмайди ёки бу йулда зиқналик қилади. Натижада бизнес зарар кўради. 
      Исботланишича, ходимларини малакасини ошириш  25% дан-50% гача ёки ундан хам кўпрок савдо хажмини купайтириши мумкин экан.  




Комментариев нет:

Отправить комментарий